Van de voorzitter
Ook dit seizoen is het niet ruim gesteld met de competitiespelers. DOKO
1 is al langere tijd met drie man.
DOKO 2 en DOKO 3 hebben vier spelers, ook dat is niet heel ruim, zeker
als spelers niet elke week kunnen.
Een opstelling met 2 spelers is niet prettig, ook niet voor de
tegenstanders.
Daarom is het fijn dat er af en toe een invaller is vanuit de
recreanten. Zo viel Corné afgelopen vrijdag
in bij DOKO 2. Bedankt daarvoor Corné, ik hoop dat het een leerzame
ervaring was.
Komende vrijdag spelen we weer thuiswedstrijden. Dan delen we de zaal
met de volleybaldames. van The Serve.
Geen ideale situatie helaas, het zal even improviseren zijn.
Nico
PROGRAMMA
============
Vr. 13-02 20.00 uur DOKO 1 – DOV 6 Ron, Ingmar, Michael
Vr. 13-02 20.00 uur DOKO 2 – StedeBroec 7 Jacco, Hans, Tim, Martin
Vr. 13-02 20.00 uur DOKO 3 – Disnierats 5 Arjan, Nico, Corné
UITSLAGEN
==========
Afgelopen vrijdag speelden de drie teams een uitwedstrijd.
Het eerste hoefde niet zo ver weg want het mocht aantreden tegen Noordkop 1. En dat was al een lange tijd terug dat Noordkop de tegenstander was. Ron opende de partij tegen Xiang en won keurig in vieren. Voor Ingmar zat er tegen Peter geen winst in dus een gelijke stand. Michael won hierna netjes van Richard maar wist samen met Ingmar de dubbel niet te winnen, 2-2. Hierna gingen er helaas drie punten op rij naar de tegenstander zodat het 5-2 kwam te staan. Maar Michael en Ron wisten dit gat te verkleinen door hun laatste enkel te winnen, 5-4. Aan Ingmar de eer om er nog een gelijkspel uit te halen maar helaas ging de partij in vieren naar Xiang. Zodoende werd het een 6-4 nederlaag.
DOKO 2 mocht wat verder weg en reed naar Hoorn om tegen Disnierats 7 aan te treden. Door bezettingsproblemen hadden Jacco en Martin een invaller nodig, gelukkig was Corné beschikbaar, dank voor het invallen! Na de opening van Jacco met winst in vijven, volgde Martin dit voorbeeld en won in vieren. Corné wist niet te winnen van Mehdi en de dubbel van Jacco en Martin ging ook verloren, tussenstand 2-2. Door winst van Jacco en bijna van Corné (in vijven maar deze ging met 11-3 verloren) werd het 3-3. Daarna volgde drie partijen die beslist werden in het voordeel van Disnierats, 6-3. Het laatste punt werd door Martin binnengesleept door keurig in drieën van Mariet te winnen. Uiteindelijk stond er ook voor DOKO 2 6-4 op het scorebord.
DOKO 3 mocht naar Heerhugowaard en trad aan tegen DOV 8. Chris wilde wel beginnen maar verloor helaas in vieren. Nico had geen grip op het spel van Emiel en verloor ook. Arjan moest alle zeilen bijzetten maar won keurig in vieren. De dubbel van Chris en Nico werd ook gewonnen zodat het 2-2 werd. Door een mooie overwinning van Chris op Emiel en van Arjan op Remco werd er een 2-4 voorsprong in handen genomen. Nico kon dit helaas niet volgen en verloor van Bente. Maar door wederom een overwinning van Arjan en Chris werd het 3-6. Nico mocht de laatste partij spelen maar het was niet zijn avond. In drieën verloor hij van Remco zodat het ook voor het derde 6-4 werd maar dan in het voordeel!
Komende week weer een thuiswedstrijd, allen veel succes!
Sandra