Van de voorzitter
De clubkampioenen van de senioren en de recreanten zijn bekend. Bij de
senioren ging de winst naar Ingmar en
bij de recreanten was het Corné die met de eer ging strijken. Alle
prijswinnaars gefeliciteerd!
De clubkampioen bij de jeugd is bij het schrijven van dit stukje nog
niet bekend, komende woensdag spelen de
jeugdleden nog een tweede ronde en daarna worden de prijzen uitgereikt.
Na de clubkampioenschappen loopt het seizoen langzaam naar het eind. De
komende twee woensdagen 20 en 27 mei kunnen de senioren nog
een keer trainen en op vrijdag 22 mei is er nog een vrije speelavond om
het seizoen af te sluiten. Daarna is er nog gelegenheid voor een drankje. .
Traditioneel sluiten we het seizoen af met de algemene ledenvergadering.
Die is op vrijdag 29 mei bij Arjan in de schuur.
Eerst de jeugd ALV van 19 tot 20 uur en vanaf 20 uur de ALV voor de
overige leden. Kom vooral, want daar bespreken we
het wel en wee van de vereniging. Ieders inbreng is welkom en meedenken
wordt op prijs gesteld.
Komende week zal Jacco de LET met alle jaarverslagen rondsturen.
Nico