Van de voorzitter
Ook de clubkampioen bij de jeugd is inmiddels bekend. Na een spannende
strijd mocht Lauren afgelopen woensdag de felbegeerde wisselbeker
en de eeuwige roem als jeugdkampioen 2026 in ontvangst nemen. Kort
daarna gevolgd door Thomas en broertje Binh. Gefeliciteerd hiermee. De
ouders
en seniorleden bedankt voor het tellen van de wedstrijden.
Komende vrijdag sluiten we het seizoen af met de ALV, Jacco heeft de LET
inmiddels via de mail rondgestuurd. Heb je ‘m niet gehad? Stuur dan even
een mailtje naar bestuur@doko.nl.
Als bestuur hopen we a.s. vrijdag zoveel mogelijk leden te zien. We
beginnen om 19.00 uur voor de jeugdleden en ouders en om 20.00 uur voor
de senioren.
Dit was het mijn laatste berichtje van dit seizoen. Alvast allemaal een
hele mooie en ontspannen vakantie gewenst en tot bij de eerste training
op woensdag 19 augustus.
Nico
PROGRAMMA
============
Woe. 27-05 laatste training
Vr. 29-05 Algemene LedenVergadering 19.00 uur jeugd / 20.00 uur senioren
CLUBKAMPIOENSCHAP JEUGD
==========================
Woensdag 13 en 20 mei werd het clubkampioenschap gespeeld tijdens de training.
De eerste avond was een soort van opwarmronde, maar per ronde dat we verder kwamen werden de partijen langer en spannender. Met de ware thrillers op de tweede avond.
Gelukkig waren er beide avonden tellers beschikbaar. Dat was echt heel fijn, zo konden de spelers zich helemaal focussen op de wedstrijd en hoefden zij de stand niet te onthouden. Sebastiaan, Linda, Arjan en Michael nogmaals heel erg bedankt!
We speelden een achtkamp dus voor iedereen zeven partijen te spelen. Speciale vermelding voor Tim! Hij had twee lessen meegedaan en durfde het nu al aan om mee te doen! Super stoer! Ditmaal zat er nog geen overwinning in maar dat komt vast.
Na alle gespeelde rondes moesten we flink tellen omdat een aantal spelers met gelijke punten waren geeindigd. Dan kijken we altijd naar de (tussen deze betreffende spelers) onderlinge partijen en zijn de gewonnen games bindend. Tot het laatst aan toe spanning dus. En uiteindelijk gaf het de volgende eindstand :
1e Lauren 6 punten 🏆
2e Thomas 6 punten
3e Binh 6 punten
4e Bram 3 punten
5e Fenn 3 punten
6e Chris 2 punten
7e Tom 2 punten
8e Tim 0 punten
Gelukkig viel iedereen in de prijzen want naast een zakje chips en flesje drinken was er ook voor iedereen een medaille!
Komende woensdag de laatste training alweer. Dat wordt een gekke les met gekke batjes! Ik ben benieuwd wat iedereen meeneemt 😉
Sandra